Na centrále JYSKu Česká republika a Slovensko budete mít příležitosti převzít zodpovědnost a rozvíjet své dovednosti prostřednictvím vzdělávání a sdílení znalostí. Ať už chcete dosáhnout povýšení v rámci jednoho konkrétního oddělení, nebo se rozhodnete pro výzvu spojenou s převzetím nových odpovědností v novém oboru, vždy vás při dosahování vašich cílů podpoříme.
Mnoho pozic na centrále je řízeno maticově přes naši mezinárodní centrálu v Dánsku, díky čemuž vám nabízíme tu nejlepší podporu.
Každý den v JYSKu je plný výzev, pozitivní energie a zábavy!
V každém oddělení naší centrály se setkáte s lidmi, kteří žijí a sdílejí JYSK hodnoty a leadership. V JYSKu jsme známí tím, že jsme efektivní a produktivní, což znamená, že dokážeme s malými týmy řídit velké podnikání.
Na centrále máme mnoho různých oddělení a všichni směřujeme ke společnému cíli budování nejlepších prodejen v Česku a Slovensku. Přečtěte si více o našich různých odděleních níže:
Hlavní zodpovědností oddělení Sales & Expansion je implementace marketingových materiálů prodejnám, tvorba kampaňových letáků, správa sociálních sítí, webových stránek a jiných marketingových kanálů. Toto oddělení zajišťuje, abychom měli v ten správný čas nejlepší produkt za nejlepší cenu.
V oddělení Sales & Expansion budete součástí mezinárodního týmu, který úzce spolupracuje s ostatními odděleními JYSKu na zlepšování našich aktivit a dosahování našich strategických cílů.
Příklady úkolů
Hlavní odpovědností oddělení Konceptu prodejen je definovat, jak by měla každá prodejna vypadat, a poskytovat prodejnám popis všech prvků v konceptu, včetně vybavení, podlah, osvětlení atd.
Hlavním cílem je vytvořit pro naše zákazníky příjemné a útulné prostředí, nabídnout jim inspiraci a ukázat, jak by to mohlo vypadat u nich doma.
Příklady úkolů
Hlavní odpovědností personálního oddělení je přilákat talenty, udržet a rozvíjet všechny zaměstnance JYSKu a vytvořit co nejsilnější týmy.
Jako HR kolega budete mít na starosti nejen region, ale také řadu různých projektů, jako je spokojenost našich zaměstnanců nebo budování značky JYSKu jako zaměstnavateleIe na našem pracovním trhu.
Příklady úkolů
Naše finanční oddělení v Česku tvoří mzdová a finanční účtárna, controlling, recepce, interní audit a helpdesk. Součástí odpovědnosti finančního oddělení je podrobné zabývání se náklady, předcházení ztrátám sledováním řízení zásob a nakládání s hotovostí.
Jako kolega finančního oddělení budete úzce spolupracovat s prodejnami, protože jim budete pomáhat s interním auditem a s IT.
Příklady úkolů